Energifylld
Idag var jag och Elin ute på en uteritt tillsammans. Vägarna var  täckta av is och endas en raksträcka var isfri. Tråkig tycker vi.
Nu får det gärna komma snö eller bli vår tidigt!
Ridbanan är väldigt bra iallfall. Den blir inte blöt och inte heller frusen. Alldels perfekt underlag. Så där går det super bra att rida men det blir lite tråkigt att bara rida på ridbannan tycker Frodo och jag. 

Igår var min syster Carro med mig till stallet. Frodo och jag fortsatte öva på den förvända galoppen och galoppombyten. Frodo är extremt lätt lärd och igår grejade vi ett galoppombyte utan bom. Hans galopp är underbar. Den är så rund och mjuk. Han bara flyter omkring och man kan lätt luta sig tillbaka och njuta.
Imorgon har jag tänkt att Frodo och jag ska ut och springa lite. Han har MASSOR av energi och behöver springa av sig lite.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress