Är vi redo?

Nu börjar det dra ihop sig! Igår började jag med att ta med mig min saker hem. Jag har väldigt mycket saker så jag ska försöka sortera upp allt. Allt ska jag inte behålla och allt använder vi inte. Nästa lördag lastar vi och åker till det nya stället. Det blir en stor omställning och jag hoppas att allt kommer gå bra. 


Jag hoppas att det kommer gå bra för Frodo med allt men min magkänsla är postitiv. Om de inte går bra så får vi ta tag i det då. Inget är hugget i sten och allt går att  ordna. Självklart är jag nervös men väldigt förväntans full också. 

Frodo kommer få bra hagkompisar i stora hagar.  Han kommer få bra rutiner och vi har fina ridvägar. Det kommer bli bra. Nu har vi hittat transport att låna och allt börjar komma på sin plats. Ska åka och köpa hem foder åt honom och lite gott och blandat. Vi kommer lämna våra saker i det nya stallet någon dag innan vi åker. 

Jag försöker passa på att rida med alla på Ängvaktartorp nu innan vi åker. Trots allt så kommer jag sakna våra stunder med medryttarna men detta kommer bli bra. Dom som känner mig väl och vet om allt känner också att detta blir bra. Så jag hoppas verkligen på det. 

Kommer bli spännande. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress