Första snön
Instagram (null)

(null)


Vart ska man börja?
Man kan ju börja med att säga att tiden går alldels för fort. Man hinner knappt med dagarna och ändå så tar dom slut så fort. Det blir mörkt väldigt fort men för ett par dagar sen så hade vi vår första snö här hemma! Underbart tyckte både Frodo och jag! Vi red i mörkret utan att behöva ha lampan på. Snön lyser upp så fint! 

Frodo har fått vila 3 dagar denna vecka, jag har bara inte hunnit med. Men idag ska jag ut en sväng med honom. Men jag har ju varit i stallet varje dag ändå. Det måste mokas och göra i ordning hans mat. Frodo stor trivs med att bo inne över natten. När man kommer på kvällen för att ta in dom så gnäggar han och kommer travandes till grinden. Jag släpper honom oftas lös när vi närmar oss stallet, och raka vägen in till sin box går han. Så nöjd och glad. 

Snart är det jul och som vanligt så firar Frodo och jag julafton tillsammans. En uteritt med bus och tomteluva på är tradition! Hoppas bara vi får en vit jul!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress