Rätt människor ger en allt

Dagarna bara rinner iväg. Jag har tagit avstånd ifrån skolan igen. Känns skönt att äntligen snart få av sluta det! Igår iallfall så var det en av dom värsta dagarna men det ändras fort när Max kom hem och drog mig upp ur sängen, Angelica sa åt mig att komma ut till stallet och titta på henne. Vilken jag gjorde.

Max skulle ändå ut till barva så han släppta av mig där. En  kram av henne fick mina känslor att vända, ibland är det de ända man behöver. Någon som ser en. Efter hon hade ridit åkte vi hem till henne och umgicks en stund. Ute och gick med hennes hund. Helt kär alltså, vilken going! På kvällen sen åkte jag ut till stallet igen för att rida med Lena och Sofia! Det vart en riktigt rolig tur men sol, skratt och fart! Skönt att få tänka på annat! 

Så klart så jobbade jag igår också. Morgon och kväll varje dag nu! Älskar att vara där ute på gården. Helt själv i det lugna. Bara djuren och jag. Det bästa som finns! 
Idag iallfall så ska jag rida ut med Sofia igen. Vi har alltid så roligt tillsammans när vi ger oss ut så vem vet vad som väntas idag! Ja livet rullar på fast livet är fruktansvärt orättsvist ibland. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress