Ett team

Vart hemma idag med. Idag tog jag mig iallfall längre än förut. Max fick upp mig ur sängen på en gång och fick ner mig till köket. Små framsteg görs men de tar tid. Tyvärr så har jag haft en dålig period länge nu och jag undrar när F*N den ska ge sig.


Frodo och jag gav oss ut vid 13.30 tiden ENSAMA. Det var så lugnt och stilla på gården. Jag uppskattar tystnaden så väl när jag mår som jag gör. Frodo verkade tycka det var mycket skönt att få komma in och bli ompysslad samt få komma ut ensam. Ibland märks det så väl på Frodo hur jag mår. Är vi bland för mycket rörelse för mig så blir Frodo mindre nöjd men när jag är fred med mig själv så är han nöjd. Mycket nöjd. 

Idag var han nöjd. Det har regnar en hel del och vägarna var lite mjukare så vi passade på och träna lite galoppfattningar. Han lyssnade fint och var lugn men samtidigt pigg och alert. Inte en gnäggig idag. Sån dag var det idag. Då vi var ett team. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress