UNDERBAR

Ibland är det bara bra att vara ifrån varandra ett par dagar när inget fungerar! Frodo fick vila två dagar då jag har haft mycket att göra men jag tror det bara gav oss gott i det. Först och främst så kom han och mötte mig i hagen med öronen spetsade framåt! Min going! Trött på värmen var han idag. 

Stod och sov i stallet som en riktig sovgris!

För det andra! Ridningen? Ojoj oj säger jag bara. Vilken prins han var idag. Pigg, alert, framme för skänkeln, mjuk i munnen, lyssande fint på sätet. Ja du han var helt perfekt idag. Sån j*vla fin galopp hade han. Han samlade sig fruktansvärt bra och tog väldigt fina galoppfattningar. Han var så himla fin!

Imorgon är det ridning också men när vet jag inte riktigt ännu men de löser sig. Idag kan jag sova gott. 

Förresten så har jag laddat ner och testat en ny häst app, Equilab heter den och fungerar alldeles utmärkt. Den läser av rundan, hur långt, tiden och hur mycket av varje gångart man har gjort, vad för sorts träning osv! En riktigt bra app som gör att man lätt kan läsa av ens ridning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress