Första advent
Nu är det första ljuset tänt och det är inte många veckor kvar tills det är julafton! Jag är inte någon stor älskare av julen men visst tycker jag att det är mysigt. Snö älskar jag och jag hoppas att det kommer komma mycket snö i år!

Idag har Max och jag varit ute i enduro spåret hela dagen. Så det innebär att Frodo fick sin vilo dag idag. Bara stå ute och njuta av solen och äta gott. Vid 17 åkte Max och jag hemmåt och vi stannade till vid stallet på vägen hem. Jag mockade och gjorde klart allt så Frodo kunde sova gott och så de underlättar för Christin vid fodring osv. Frodo fick som vanliga vara lös i stallet medans jag mockade och gjorde klart allt! Frodo försvann in till matrummet men när jag var klar visslade  jag på honom och han kom nyfiket till mig igen. In till boxen gick vi och borstade av honom all lera och smuts. Sen var det godnattpuss och hejdå. (null)
(null)

Imorgon ska vi äntligen rida med Elin igen! Så kul! Det ska bli dunder fint väder imorgon och Elin är ledig så det blir väldigt roligt! Får se vad vi hittar på för något tillsammans. Men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv innan det är dags att gå och lägga oss. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress