Den största prövningen
Bloggen har legat nere ett par dagar nu då jag har varit iväg på krysning men nu ska jag försöka komma igång igen.

Frodo har fått vila medans jag har varit borta. Men innan jag åkte så kom det en del snö. Så Frodo och jag har hunnit rida i snön och den ligger fortfarande kvar så imorgon blir det en tur. Jag ska dock jobba imorgon men jag hoppas att jag hinner med en tur!
Jag ska ha två fina labradorer imorgon. Två unga små sötnosar! Älskar verkligen mitt jobb!

Nu ska vi landa lite här hemma sedan ska vi sova! Så skönt att få sova i våran säng i hus och inte i en liten hård säng på en båt. Ursch! 
Jag har nog gjort en av dom största prövningarna i mitt liv sen jag fick panik ångest! Jag HATAR vatten och jag HATAR båtar! Tanken med att jag inte kan ta mig därifrån ger mig panik och katastroftankarna far igång på en gång!
Båten gungade väldigt mycket så ett par panikattacker kom och åksjuka fick jag på köpet. När vi klev av släppte allt och jag somnade som en stock på bussen.

Skönt! (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress