Tisdag

Idag har det varit plugg dag för mig. Jag har nämligen en del i skolan att ta igen eftersom många lektioner har blivit inställda och lärare har varit sjuka. Men nu är jag snart ikapp. Har pluggat som en dåre idag och det känns skönt att äntligen ha fått lite saker gjort! 


Ridningen idag då? Hur har den gått?
Jo då det gick bra. Jag red ut med Lena och lill Hanna. Vi red Leos runda som vi kallar den. De är en runda som börjar i skogen och slutar i skogen. Det är fina grusvägar och bra skog. Vi tog lite trav och nån galopp. Jag hade inga krav idag alls på Frodo! Han fick trava och galoppera på långa tyglar och fritt!
 Jag har även börjat låta honom äta lite gräs innan vi går in i stallet och även innan vi går ut til hagen igen, så att han ska vänja magen lite. Men det har ju kommit upp lite gräs i vinterhagen nu så han äter där med. 


Stall katten Svarti följde med mig ner till hagen för att lämna Frodo.

Ellen

Mysiga bilder!

Svar: Tack!
Fanny Andersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress