Jobb

Som jag skrev igår så började jobb perioden igen. Första passet var ikväll. Alltid lika roligt att få börja igen. Gör de man mest tycker om att göra. Men så skönt de är att få komma hem efter också. Nu är kl 23.15 och jag har lagt mig i sängen för att sova. Ska ju upp tidigt imorgon igen för att hinna jobba innan skolan. 


Ridningen idag gick sådär. Ibland bra och ibland inte. Det kan inte alltid gå som man vill. Tror det gick sämre idag för att jag inte mådde bra. Stressat som en galning hela dan. FAST jag tycker om att der händer lite på dagarna så mår ja inte bra av att stressa. Vilken människa gör de? Frodo är så oroligt känslig när de gäller vad jag känner. Jag hade inte energin uppe ellee kreativiteten uppe alls. Så väl hade han inte det. Vi fick till fina slutor iallfall.

Hur som helst så ska jag sova nu.. trött. Hörs imorgon 
 

Anita

Så fin :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress