Lyx dag med pärlan
Sitter inne på spa avdelningen nu och väntar på att max ska ha fått sin massage. Jag fick min massage innan och herregud vad det var skönt. Som jag anade så är jag väldigt sne och hon försökte rätta till mig så mycket hon kunde men de är inget man fixar på en gång. Så vi ska boka in en till tid. 

Smärta har jag nu efter kan man säga. Huvudverk och öm i musklerna. Men det är viktigt att ta hand om kroppen :)

På förmiddagen var jag iväg och mockade nr jag hade en timmes rast innan det var dags för nästa kund. Efter jag hade mockat så gick Christin och jag in till mjölk rummet och jag fick med mig en liter ko mjölk. Mycket gott! Saftiga bullar ska det bli tills max fyller år nu på söndag.

Får se om det blir någon ridning idag eller om Elin och jag kanske ska dra pulka efter hästen. Det är super roligt! Elina nya häst kommer idag också så det blir spännande att se vad det är för något! Dock kommer den inte bo hemma på gården, utan den kommer bo på Elins jobb.

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress