Min stjärna
Jag har köpt den mest fantastiska hästen i världen. Idag har han imponerat stort på mig och jag är så stolt över honom. 

Rakt in i transporten gick han. Inge stress eller orolig alls utan rak in på en gång. Lugnt och fint stod han på vägen till ridhuset och lugnt kunde jag tränsa honom i transporten innan han lugnt gick ut. Visst gnäggade han lite men mer än så var det inte. Inte svettig eller något.

Inne i ridhuset gick det lika bra. Vi skrittade runt och värmde upp. Den ena långsidan var lite läskig annars gick allt som det ska i alla gångarter. Kan meddela att frodo tyckte om att ha bra underlag under hovarna. Jag är otroligt stolt över honom. Att han grejade detta så JÄ*LA bra. Kanske är ett tecken på att han äntligen har laddat i sig själv. (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress