I motgångar så kommer även framgång
Tänka sig att jag nu driver mitt egna företag där jag får jobba med djur hela dagarna. Att jag skulle vara där jag är idag trodde jag inte när jag tog studenten. Då var jag kluven, mådde inte så bra, förlorade saker som låg varmt om hjärtat.Jag gjorde allt jag kunde och ändå så räckte det inte. 
Jag har lärt mig att älska mig själv, vara stolt över vem jag är och acceptera att allt varar inte för alltid men att man måste ta vara på det man har. Att vara lycklig för det man har istället för att vara olycklig över det man inte har.
Jag har varit tvungen att våga ta chanser och risker och nu sitter jag med eget företag som ökar med stora steg. Jag kan inte vara mera stolt över mig själv. 

Idag lever jag mitt liv som jag vill. Jag har en magisk familj som stöttar mig i allt. Jag har en underbar kille som är min bästa vän och andra halva, och tack av honom har jag fått en fantastisk extra familj som har lärt mig så mycket om livet. En svärmor som tar med mig på äventyr, och lärt mig att vara trevlig och försöka se allt positivt lönar sig i längden, lärt mig så många saker som jag är evigt tacksam för. Jag har dessutom egen häst som ger mig styrka i allt. Där jag får utvecklas som ryttare och människa. Där mina föräldrar ger mig alla möjligheter i världen att komma så långt jag vill.

Jag lever drömmen med att bo i hus tillsammans med Max. Och snart ska vi bli fler i vår lilla familj som vi längtar så mycket efter.
I början av juni får vi hem vår efterlängtade valp. Det jag längtar mest efter är att få lära den lilla allt här i världen, gå på kurser och utbilda oss tillsammans. Få en bästa vän som ska följa med oss överallt. Vi längtar efter dig. (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress