Busig

Det vart en rolig och busig tur iallfall. Sofia och Cabra bjöd på bus som gjorde min dag. Ja kort och gott så vart jag gladare av att rida. Trots det dåliga vädret. 


Linnea försökte få Frodo att sen lite glad ut när jag skulle ta kort men han försökte få godis istället.
Jag har lärt honom att pussa så nu är det ända han gör. Puss puss puss, nu får jag godis va? 
Ja han är för söt. Tyvärr blir detta ett väldigt kort inlägg då jag är så himla trött. Imorgon ska Frodo vila men kanske får åka ut för att byta täcke på honom. Det ska ju regna tills på fredag så jag vill gärna ha honom torr. Men hans regntäcke hade inte torkat medans vi red så han fick ha på sitt vintertäcke på sig nu. Om temperaturen stiger så får jag åka och byta tillbaka till hans regntäcke som förhoppningsvis har torkat då.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress