Glädjerus för hela gänget.
(null)

En uteritt med Mathilda var välbehövligt. Så mycket skratt och glädje. Mathilda fick låna Christins häst Bellona idag. Hon är lite äldre tant med mycket krut under hovarna. Fantastisk häst på alla sätt. Hon är inte igång för tillfället så det vart en skritt tur med lite trav i skogen. Bellona fick glädjeryck och bockade med Mathilda. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Det är alltid något sånt när vi är ute. Om vi inte racar med varandra i full galopp över åkrarna så får hästarna spel ifrån ingenstans. Jag antar att dom känner våran glädje för att få rida tillsammans. 
Jag har iallafall tvättat och smörjt all utrustning till imorgon och allt är packat och förberett. Lite nervös är jag men jag försöker att inte ha för höga förväntningar utan tar allt som det kommer! Vi ska iallafall testa transporten som frodo redan har kollat in med förtjusning. 
Jag ser framemot att få åka iväg till ridhuset. Miljöträning och rida på annat underlag. Ska bli underbart

(null)

!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress