Framme!

Nu är vi på plats i det nya stallet. Allt har gått bra och Frodo verkar tycka att det nya stället är bra. Han har tagit allt med en nya salt. Trots kosser, rymmande kalvar, lös hund och nya hästar. Han gnäggar och kollar läget men är mycket lugnare än vad jag förväntade mig. 




Familjen vi är hos tar hand om oss så väl så detta kommer bli bra. Dom är så mån om alla djur och människor. Man känner sig verkligen välkommen och som hemma. Så nu kan vi äntligen andas och släppa allt. Det är ju en gård och en familj som jag har varit hos i hela mitt liv. Mammas tjej kompis och hennes dotter och jag har ju varit vänner sen dagis. Så detta blir toppen. 


 


Nu ska allt bara få landa så ska han snart få gå in i flocken och börja ridas igen. Nu blir det promenader ett par dagar. Ska duscha honom och bara mysa. Han är extremt mammig just nu. Min lilla älskling.


Nu kan vi andas efter all nervositet. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress