Förväntansfull

Nu börjar det närma sig, ändas 2 dagar kvar sen åker vi.  Transporten är bokad, nästan alla saker är hemma, tvättade och sorterade. Fodret är hemköpt och allt smått och gott är packat och klart. Allt är planerat och jag känner mig väldigt förväntansfull. Frodos planering ifrån lördag och en vecka framåt är också klar. Om allt går bra och han är lugn så ska vi ha lektion redan helgen v.38. SÅ KUL!




Men i denna förväntansfulla känsla så finns det nervositet. Hur ska allt gå och kommer han trivas? Ja man kan inte veta om man inte testar. Ja kommer göra allt för att han ska få det bra. Jag har planerat så väl jag bara kan för att allt ska bli super för honom. Det ska bli skönt att börja om och få en ny start. Släppa allt som varit, släppa allt som tynger. Få börja om och göra allt ifrån start igen. Nya utmaningar och nya möjligheter. 


 


Den sista veckan nu på Ängvaktartorp har Frodo och jag ridit själva. Bara ridit dom vägarna vi känner för. Frodo har fått välja för det mesta. Han älskar ju att gå in på nya stigar så det har blivit en hel del äventyr dessa dagar. Varit i skogar vi inte ens visst om. Bara andas in hösten, samlat ny energi och nya positivist tankar.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress