Flytta

Mycket har hänt sen jag var aktiv på bloggen! Jag har fått tillbaka mitt internet nu och hoppas att tiden ska finnas till för att bli aktiv här igen!


Frodo mår bra och vi står inför en stor förändring. Vi ska FLYTTA! Jag har länge känt att jag saknar vissa saker där vi är nu. Och jag trivs inte längre. 

Så nu har vi hittat ett perfekt hem för oss där vi båda kommer trivas som fisken i vattnet! Det är också närmare oss hem så det blir inte lika långt att åka! Redan v.37 är vi välkommna till den nya gården och det känns så himla bra! Vi ska bo på en bondgård i ett nybyggt stall. Väldigt fint!. Bra rutiner, bra mat och bra motion så kommer detta bli toppen! Jag tror han kommer uppskatta att få komma till en lugnare ställe där det är samma sak varje dag. Om inte så får vi lösa det då! 

Jag ser fram emot detta och det känns väldigt bra! Så nu är det listor som ska göras, transport ska fixas och allt ska göras i ordning! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress