Frost
Frost, kallt och mörker. Frodo och jag tog en uteritt idag. Vi träffade på en kille i skogen som var ute med sina två hundar. Frodo tyckte dom var läskiga först men sen när han såg var det var så var det inte så farligt längre. 
Frodo var väldigt lugn och harmonisk annars! Vi travade lite där det var mjukt och tog även en galopp påvägen hem. Som vanligt så fick han luch inne innan turen. 

Slängde även in hans demasker i tvättmaskinen när vi kom tillbaka. Det är så praktiskt att ha en rejäl tvättmaskin i stallet. Den var klar alldeles lagom till jag var klar med att tvätta tränset, sadeln, smörja alla saker och ställa tillbaka dom! 

Imorgon ska Frodo verkas och jag har träning efter det så Frodo får vila. Hinner inte rids innan då jag jobbar fram till jag måste åka till stallet.   (null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress