Sol och ännu mer sol

Underbara maj! Hoppas detta väder håller i sig nu! Idag är det tisdag och lill Hanna följde med mig på dagens tur. Dagen tur bestod av klättring i skogen. Ett härligt tränings pass som är lätt men ändå bra träning för hästarna! Man får tänka på att hästarna nu blir lite tröttare när värmen plöstligt slog till. Lill Hanna red barbacka och det gick bra! Wildblomman tog det lungt med henne. Inget bus eller liknade. Frodo var fin och mjuk i munnen. Jag upplevande också att jag fick till min sitts mycket bättre idag!


Jag och stora Hanna var även iväg på lite äventyr idag innan ridningen! Vi åkte till Örebro för att hämta hem en ny häst! En till lippizzaner som ska vara med i hennes verksamhet på gården. Resan gick bra och han stod lugnt och stilla i transporten!

Kortförklarat Lill Hanna är en tjej på 11 år som är medryttare på blomman
Hanna eller stora Hanna är ägaren till gården ;) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress