Prestation

En ensam uteritt i det härliga regn vädret vart det på kvällskvisten! Frodo var underbar idag! Vi övade galoppfattningar ute, man får vi passa på när vägarna är lagom mjuka och bra! Frodo var lätt i munnen och känslig för mina hjälper samtidigt som han var helt lugn och uppskattade en ensam tur. 


Efter ridningen skulle Lena och Anna ha lektion för Hanna vilket resulterade i att jag stannade kvar och kollade på dom! Dom var väldigt duktiga idag. Jag insåg att det var så längesen jag tog en lektion! Började fundera över vad de är som gör att jag avstår ifrån det och kom fram till att jag avstår för att jag lägger alldes för höga kvar på mig själv och det leder ju sen till prestationsångest. Men jag ska försöka ta tag i det och vinna över rädslorna!  Hur som helst så har jag nu hoppat ner i pyjamasen och lagt mig framför tvn. Skönt att ta det lite lugnt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress