Ingen kommentar

Idag har jag tyvärr ingen ork direkt att skriva allt. Jag gick iallfall till skola en stund. Dels för att jag måste ta mig upp och komma över ångest för att gå till skola, men också för att kolla läget men som jag trodde så har jag inget att göra så jag åkte hem igen. En ridtur vart den också vid lunch.

Har inte så mycket att säga om den då den var fruktansvärd jobbig för mig. Jag trodde jag mådde bra idag men det vissade sig tydligt att jag inte gjorde. Som vanligt när jag mår så här så är Frodo helt underbar. Helt lugn och gör inte något alls som jag inte vill. Han bara är. Precis så man vill ha det när man inte mår bra. Han är så lugn och harmonisk. Ska helt mysa så mycket som möjligt. Jag undrar när jag ska träffa en människa som är som honom. Det vore underbart. Människor förändras och lämnar en. Det gör inte han.. han stannar alltid kvar. För människor måste det synas att ens själ inte är hel. Men för honom så är det känslor. Så mycket bättre tycker jag. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress