Galen

Denna dag har gått så fort! Jag vaknad ganska hyfsat för att vara ledig och sen åkte vi tjejer i huset till Tuna Park för att möta upp Enne min älsta syster. Vi var i stan till kl 15.00 så det vart en lång dag på stan. 


När jag kom hem slängde jag i mig jordgubbar och sen åkte jag till stallet. Det vart inget dressyr pass på banan då den var upptagen, så det vart en uteritt med lite dressyr ute i skogen. Frodo var extremt pigg idag och busig. Det vart en hel del bokningar och bus med huvudet. Öronen spetsade framot och humöret på topp. 

Han fick han fick ha på sig sin flughuva nu. Går lite dag från dag hur mycket flugor det är men hittills så har han klarat sina ögon från att rinna men idag ran dom och han uppskattade huvan direkt när han fick den på sig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress