Man kan inte alltid få allt.

I förregår red Lena och jag ut på en lagom tur på ca en timme. Vi skrittade mest och Frodo och jag passade på att träna lite dressyr. Vi gjorde öppnor, slutor osv. Han var super fin!


Igå vilade han och jag la tiden efter jobbet på huset. Köket börjar komma på plats och vårt nya kakel har kommit! Sovrummet, hallen och alla tak är klara. Bara vardagsrummet/köket som ska målas en gång till på väggarna. Sen är allt klart. Vi kommer nog börja smått i helgen att flytta in. 


Idag red Angelica, Alba och lill Hanna ut med mig. Frodo var stark och var inte lika fridfull som i tisdags. Han vart även rädd för något i skogen. En mindre bra tur men som också var härlig. Man kan inte alltid få allt. Nu är jag trött och ska upp tidigt imorgon. Max jobbar fortfarande trots kl är 22.11 nu!! Han ska vara ledig imorgon och jobba en massa med huset! Jag ska jobba och rida sen till huset. Förhoppningvis kan jag sluta lite tidigare. Annars får det bli en sen kvällstur igen. Ensam i monljuset😍 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress