Kök

Även i det ljusa i livet så finns det mörker som kommer. Kanske inte det kolsvarta men små skuggor som drar omkull en mitt på den ljusa dan. 

En natt som igår vandrade jag omkring i rummet redan kl 03. Paniken och funderingarna om allt satte igång vilket resulterade i att dagen fick bli en dag då jag bara peppade mig själv och göra saker som vänder på det mörka till det ljusa.

En ridtur på ca 9,50 km med min fina vän Angelica var exakt det jag behövde. Nu har Frodo fått flyttat till sin riktiga sommarhage som är en bit bort från gården. Barbacka ridningen hem som sker varje sommar är igång. Älskade häst! 

Angelica och jag trasslade oss över nerfällda träd, dåliga stigar till underbara grusvägar. Hästarna var underbara och allt bara flöt på. Efter ridningen drog jag och Max till Ikea IGEN! Men denna gång fick vi med oss hela vårt nya kök som ska in i huset! Underbart!! Nu är det bara lite små saker kvar till huset som är kvar.

Imorgon är det jobb som vanligt. Efter jobbet är det ridningen igen med Angelica. Men denna gång ska vi vara på banan och busa med hästarna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress