Galoppombyte
(null)

(null)

Herregud vad tiden bara försvinner!!
Nu har det gått ett bra tag sen jag skrev ett inlägg.

Men om vi börjar med julen då, jag hade en bra jul där jag hann med att fira med många.
Frodo har haft lite vinter vila och jag med. Det har varit välbehövt och nu har vi tagit nya tag. 
Idag gjorde Frodo och jag vårat första galoppombyte! Elin hjälpte oss och efter några försök så gick de. Frodo har utvecklas väldigt mycket på sistonde. Varje ridtur är en upplevelse och det är väldigt roligt att få sitta på hans rygg och arbeta tillsammans. Dock har jag inte den styrkan i mig själv att orka rida så som jag skulle vilja. Men med simning 1-2 dagar i veckan sen strycketräning utanför stallet ger resultat. Just nu har Frodo gått om mig lite och jag har lite att ta igen. 

Snart är det nytt år och jag hoppas att 2018 kommer bli ett fantastiskt år men mycket roliga äventyr. Spa dag med Max är bokad iallfall. Förhoppningvis så ska jag även iväg på ridläger. Och i mars drar vi till Egyptiern!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress