Sista dagen

Ridning idag erbjöd en fin uteritt runt bygdegården med Emelie. Vi travade och galopperade en del på stigen som förut var min konditions runda. Det är en fin stig i skogen som går både upp och ner, utan rötter så de är bara och köra på i vilket tempo man än vill. 

Frodo var pigg idag men lyssnade ändå. 

Imorgon kommer equperateften och ska kolla igenom Frodo. Ska bli spännande och se om han hittar något eller om han ser någon förändring hos frodo. Jag har även tänkt att ta ut en massör till Frodo som får kolla igenom honom och ge honom massage och även ge mig tips hur jag ska massera honom. Jag har ju hittat att han har en del spända muskler som jag dagligen nu masserar. Inte nog med att jag strechar hans kropp efter varje ridpass så får han nu massage varje dag. Han uppskattar det skrapt! 

För övrigt så sitter jag nu och planerar veckan som kommer. De är MYCKET som ska göras. Skolan, stallet, hemma och jag måste även boka till hos ungdomsmottagningen för att få ut mer P-piller. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress